Långledig och dyr bikini

Datum 2010-07-02 | Tid 18:20:19
Nu är jag ledig och det är en härlig känsla! Har gått bra idag med, hade inte mycket att göra idag så när klockan var halv ett gick jag hem. Slutade egentligen två. Jag trodde vi var tvungna att gå när vi inte hade något att göra för så har det varit dem andra åren men fick veta att vi har rätt att vara kvar tills vår tid är slut om vi vill. Vi måste skriva upp på lönerapporten när vi går hem och det gör jag alltid. Tycker det känns jättekonstigt att jag kan gå hem så mycket tidigare. Har alltid varit jag som jobbat länge och över ibland med. Får försöka stanna kvar lite längre så att jag inte förlorar alltför mycket pengar. Fast pengar är väl inte allt heller.

Idag var det bra att jag gick tidigare för jag och Martin skulle till Lund och shoppa. Jag en bikini och han ett par skor. Vi hittade även två par badtofflor på Stadium för 79kr. Tur det fanns i våra storlekar. Han hittade sina skor i alla fall men jag hittar aldrig en bikini som sitter bra. Prövade ett par på Stadium men det är bara att glömma. Alla är för små. Gick till Triumph, den lite mer speciella underkläds butiken. Hittade en bikini som satt bra så den fick det bli. Synd bara att den kostade 450kr.

Imorgon blir det stranden tillsammans med Martin och Martina!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nej okej, du var väl rätt morgonpigg? :)

2010-07-02 @ 20:12:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, det var då till att vara morgonpigg! :O

2010-07-02 @ 21:40:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0