Målat

Datum 2010-07-07 | Tid 21:23:11
Det jag gjorde efter förra inlägget var att måla den ena byrån. Har inte blivit att jag gjort det tidigare men nu tog jag tag i den ena i alla fall. Målade visserligen inte insodan på den men vet inte om jag ska strunta i det helt eller ta det senare. Jag hoppas bara att katterna låter den vara nu annars blir de blågråa ;).

Detta blir det sista inlägget för ikväll. Ska nog snart gå och lägga mig. Måste även duscha imorgon så hinner inte blogga något då heller. Med andra ord så hörs vi imorgonkväll!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jag får kväljningar av vatten, har aldrig kunnat dricka det så länge som det inte är smaksatt med typ massor av citron eller så :S Smakar ju så illa med vatten, så antar att det är en av anledningarna.



Frukt är bäst, vissa frukter är ju nästan som godis!



Måla är så kul! :D

2010-07-07 @ 22:03:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Madde

Skönt att få sluta tidigare om dagarna nu när det är så härligt väder :)

2010-07-07 @ 23:08:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Skönt att någon förstår att vatten inte är gott utan smak!

Gulligt med tassavtryck :D

2010-07-08 @ 14:58:14
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0