Månadsdag

Datum 2010-07-15 | Tid 05:30:59
Jaha, ytterliggare en dags jobb väntar. Kom på igårkväll att det kanske inte blir som jag trott från början, jag tror att jag kollade fel när jag tittade på vem som skulle duscha idag. Har för mig att den duschen jag trodde jag skulle ha är på onsdagar men jag är inte helt säker. Jag hoppas att det är en annan dusch jag har för då går det nog lite snabbare för mig. Vill ju gärna inte jobba över idag.

Är en speciell dag idag, nämligen månadsdag för mig och Martin. Idag har vi varit tillsammans i fyra år och nio månader och förlovade i två år och två månader :). Får se om vi gör något speciellt när jag kommer hem från jobbet.

Klockan är mycket och jag ska försöka slänga i mig lite frukost och sedan göra mig iordning. Har bara 30 minuter på mig :/.

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0