Snart är jag ledig

Datum 2010-07-02 | Tid 05:26:06
Idag är en sådan dag då jag hade kunnat sova länge. Vaknade inte förrän alarmet satte igång och jag brukar alltid vakna lite innan. Gillar inte att vakna till alarm för då vet jag att jag måste upp.

Jag hoppas på en lugn dag idag också, ska se om jag kan ta promenaden på förmiddagen för då kan jag förhoppningsvis gå en timme tidigare. Idag ska jag och Martin åka till Lund och shoppa lite. Jag måste ha en ny bikini, dels är den för liten och för det andra så är den inte så snygg heller.

Vi hörs ikväll och då hoppas jag att jag har en ny bikini att visa upp. Egentligen så bör där stå att jag ska ha en att visa upp. Är verkligen ett måste om vi ska åka till stranden imorgon.

När jag går hem från jobbet idag har jag ledigt fram till måndag 16.30! Riktigt härligt, men är också enda gången jag har två lediga dagar på rad. Bäst att njuta!





Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, det är väl det tråkiga med alarm, kanske därför som ingen gillar det :P



Ställer du klockan även om du inte ska någonstans?? :O

2010-07-02 @ 11:24:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0