Sötare hund finns inte!

Datum 2010-07-11 | Tid 07:39:55
Måste börja med att säga att jag tycker det borde vara förbjudet att jobba när det är så varmt som det var igår. Luften stod nästan stilla och svetten bara rann kändes det som. Så ofräsch har jag aldrig varit innan. Det blev ju inte bättre av att det inte fanns någon AC på tåget. Det värsta var att det tog dubbelt så lång tid att komma till jobbet som det brukar. Det var signalfel och annat som strulade till det. Behöver jag säga att jag kom försent till jobbet?!

Idag är jag ledig och ska njuta genom att gå på Degeberga marknad tillsammans med sambo och mina föräldrar. Nu kan jag i alla fall ha lite mindre kläder på mig, får ju inte ha för korta kjolar/shorts eller för urringat på jobbet.

Igår när jag skulle cykla till en vårdtagare träffade jag en kvinna med en jätteliten hund (mindre än mina katter). Jättesöt vit och fluffig. Han ville givetvis häsla på mig och jag som älskar hundar tyckte bara det var roligt. Jag vågade till och med gissa rasen och det var som jag trodde - en Bichon Frisé. Världens sötaste hund enligt mig.


Bichon Frisé som valp! Söt va?


Bichon Frisé som vuxen men minst lika söt!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-11 @ 08:49:09
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Kan tänka mig det. Kände sig lite som ett blötdjur igår :S

Samma lär väl bli idag eftersom de säger att de ska bli varmare än igår :O



Hihi, söt. Gamla klasskompisar hade en sådan hund kommer jag ihåg :)

2010-07-11 @ 11:09:58
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0