Stranden

Datum 2010-07-03 | Tid 07:52:04
Idag blir det stranden för första gången på flera år tror jag. Minns inte när jag var på stranden sist och badade i havet. har jobbat så mycket de senaste somrarna att det inte funnits tid. Det är verkligen jättetråkigt men idag blir det av. Vi ska åka till ett ställe som heter Bingsmarken, det är en campingplats och där är nog inte lika mycket folk som vid alla andra stränder. Denna strand och camplingplats ligger mellan Ystad och Trelleborg.


Vet inte vilken strand detta är men bilden är tagen från google!

Jag kunde som vanligt inte sova länge idag fast jag har världens chans. I och för sig så somnade jag i soffan tidigare igårkväll så det kan ju bero på det. Nu märks det att jag är van vid att gå upp fem för jag vaknade första gången då men somnade om som tur var.

Jag ska ha med mig kameran så ni kommer få se bilder från dagens äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0