Tio timmars sömn :)

Datum 2010-07-10 | Tid 08:06:26
Har sovit tio timmar inatt. Var fruktansvärt trött igår och gick och lade mig strax efter nio, råkade somna till filmen vi tittade på men var nog i slutet. Martin berättade i alla fall lite grann för mig. Känner mig fortfarande trött så en ledig dag hade inte varit fel. Måste tyvärr jobba ikväll, hade hellre varit ledig idag och jobbat imorgonkväll. Får stå ut, är bara sex timmars jobb så.

Annars vet jag inte vad som händer idag, är varmt inne och säkert ute med. Det är så varmt här hemma att jag går runt i bikini för man kan inte ha kläder på sig knappt. Inte hjälper det att öppna några fönster heller för det är vindstilla :p. 

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: simone

låter sjukt nice du ;)

2010-07-11 @ 11:58:00
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0