Trevlig kväll

Datum 2010-07-17 | Tid 02:26:27
Nu är jag hemma igen. Jag och Marielle gick till krogen en runda. Blev en cider för jag ska trots allt jobba imorgon, i och för sig på kvällen men ändå. Vi har haft vädligt trevligt med massa prat och singstar. Jag som inte har en sångröst och är praktikst tagit tondöv vann ändå de flesta gånger :). Jag är allt lite stolt ;).

Ska snart sova tror jag. Vill inte vakna försent imorgon fast det är ingen risk när det gäller mig haha. Här är fortfarande 29 grader varmt inne och jag vill inte ha några fönster öppna ifall det blir regn och åska senare. Vet bara inte hur jag ska kunna sova i denna värme?! Såg i och för sig att smhi och någon annan vädersajt ändrat så det bara är mulet istället för åskan som visades. Kan ju hoppas på det. Tycker inte det är särskilt kul med åska när jag är själv hemma. Återigen en tramsig sida av mig.

Börjar bli riktigt trött nu men ska kika in hos er först innan jag kryper ner i sängen. Tror jag väljer Martins säng inatt, känns lite bättre då.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Marielle

tack för en trevlig kväll!!

2010-07-17 @ 11:13:24
URL: http://marielle-marielle.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0