Vampires suck

Datum 2010-07-25 | Tid 21:27:32
Nu ska jag gå och lägga mig. Ska upp fem imorgon bitti, har kollat det väldigt noga så att jag inte gör om samma misstag som förra veckan.

Ikväll har jag och sambon min kollat på film. Vi såg "Har du hört ryktet om Morgans". Tyckte filmen var bra men Martin tyckte den var lite långtråkig. Kan hålla med till viss del men det var inte som att man somnade. Som till New Moon ;).

Haha hörde precis att det ska komma en parodi på Twilight serien, måste ses helt klart! Jag gissar på att jag är den enda tjejen som inte gillar Twilight serien. Om någon är intresserad av den så heter den Vampires suck.





Gillar du Twilight serien?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0