Vilken dag!

Datum 2010-07-14 | Tid 16:58:55
Blev lite körigt imorse på jobbet men det löste sig som tur var. Tack Dehab! Har annars gått bra, är glad att jag blev av med ett städ för det är ju så varmt ute. Svettades som en gris när jag städade åt en vårdtagare.

Jag tror det blir lite körigare imorgon men allt löser väl sig. I värsta fall får jag jobba över lite.

Chefen var snäll och köpte massa dricka till oss, hon vill väl inte att vi ska tuppa av haha.

Nu är det dags för middag tror jag. Blir hemmagjorda biffar med potatis!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Aha! Det låter ju faktiskt inte så farligt dyrt måste jag säga. De har nog anpassat sig efter andra operatörer :)

2010-07-14 @ 17:35:18
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0