1 juni

Datum 2010-06-01 | Tid 08:33:51
Nu är det helt plötsligt juni månad. Här i Skåne känns det snarare som höst fortfarande. Vi har bara haft ett fåtal riktigt härliga sommardagar. Jag hoppas att vädret vänder och att vi snart får sol och varmt. Börjar bli trött på regnet nu.

Idag är det mentorsträff. Som jag skrev igår är jag lite irriterad över tiden jag fick och att det bara är 20 min effektiv tid. Nu ska jag åka in tidgare och spendera lite tid med min kompis. Känns lite bättre nu då jag inte åker in för enbart 20 minuter.

Får gå och göra mig iordning så att jag kan åka in till Malmö snart.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0