Desperate housewives

Datum 2010-06-01 | Tid 22:07:58
Desperate housewives var ju så spännande idag!! Hur ska jag kunna vänta till höst tills nästa säsong börjar?? Jaja, jag undrar vilken familj som fått fel barn. Vem tror ni? Så många frågor man har nu om serien. Undrar vad Paul vill eftersom han kommer tillbaka och kommer Mike och Susan att kunna flytta in i sitt hus igen? Jag hoppas det börjar tidigt i höst.

Börjar bli trött så ska snart gå och lägga mig. Har en del projektplaner som ska läsas inför fredag så. Måste titta in hos er först bara.

Vi hörs här imorgon!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja gud vad spännande det är :D

2010-06-02 @ 18:00:43
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0