Examination

Datum 2010-06-04 | Tid 07:22:08
Snart är det dags för examination. På något sätt känns det som att alla blir godkända men att där ändå finns saker att rätta till till hösten. Tycker inte det är riktigt rätt för vi har slitit med vår projektplan som är så suveränt bra medan andra projektplaner kunde ha varit skrivna av en tioåring. Om två timmar är det dags och det ska ändå bli roligt att höra på vad alla har att säga, detta kommer nog bli lärorikt.

Måste göra mig klar, ska gå om en halvtimme nämligen. Jag hade så svårt för att vakna imorse att jag försov mig med 20 minuter.

Vi hörs sen idag!

Kommentarer
Postat av: Minnali

Lycka till!

2010-06-04 @ 08:23:45
URL: http://minnalis.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Häftigt vet ja inte. Skulle helst tycka som alla andra, att det var hur kul som helst. :P

2010-06-04 @ 12:24:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0