Första kvällen

Datum 2010-06-30 | Tid 14:35:58
Ska snart gå till tåget, känns inte så kul just nu i och med att man varit hemma hela dagen men jag valde själv att ha mycket kvällar. Jag hoppas det går bra ikväll, är ju första kvällen så. Hade egentligen kunnat ta ett senare tåg men känner att det är lite stressigt. Har tio minuter tills jag börjar och om tåget då är försenat så. Sen vill jag ha lite tid för att kolla igenom turen och vad som ska göras.

Blir inga fler uppdateringar från min sida idag. Kommer hem vid 23 och ska upp klockan fem imorgonbitti, se om jag orkar blogga då.

Ha det så bra ikväll så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G

Hej! vännen.. Vad ska du göra i helgen? :)



Skulle du vilja vara snäll och rösta på min bild, du är än ängel om du gör det.. :) <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711

2010-06-30 @ 16:55:28
URL: http:// www.hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0