Har tagit ett stort steg

Datum 2010-06-23 | Tid 00:29:22
Är väl dags att gå och lägga sig nu så man kommer upp i vettig tid imorgon. Ikväll gjorde jag något som jag inte trodde att jag någonsin skulle göra. Jag tog kontakt med en gammal kompis igen som jag inte pratat med på lite mer än ett år. Får väl se om detta leder till att vår vänskap förnyas eller så. Var i alla fall ett stort steg och jag har inget att förlora på det. Var rätt kul att höra hur hon har det. Vi var väldigt bra kompisar innan och vi har känt varandra sedan sjuan på högstadiet.

Imorgon blir det att åka till Hässleholm för att få min delegering. Jag hoppas nu att sjuksköterskan inte ringer och avbokar för då finns det ingen annan tid för mig innan jobbet drar igång.

Inser nu att det blir fel att skriva imorgon då klockan redan passerat tolvslaget. Jag tror nog att ni förstår vad jag menar! Vi hörs lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0