Härlig dag

Datum 2010-06-18 | Tid 18:16:00
Då var man hemma igen efter en härlig dag. Vädret var bra inget regn men blåste ibland och då blev det ganska kallt. Fast vad kan man vänta när man är i hamnstäder. Tog ett par fina bilder som kommer upp imorgon. Ikväll orkar jag helt enkelt inte. Om en timme eller två kommer min bror hit, får se vad vi hittar på innan vi går till krogen. Kan säga som så att han är väldigt glad idag haha. När han väl varit där kommer han säkert inse att det inte var något speciellt.

Nu ska jag vila lite innan han är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0