Härligt med långa ljusa kvällar

Datum 2010-06-16 | Tid 16:56:49
Känns inte som att klockan är fem på kvällen. Det är fortfarande hur varmt som helst ute men jag klagar inte. Tycker bara det är skönt att det är ljust så länge som det är. Underlättar ganska mycket när jag kommer jobba kväll sen. Vill egentligen inte tänka på jobbet men är svårt att låta bli. Imorgon ska jag dit för att få min delegering, som jag längtat efter den.

Snart ska vi laga mat här hemma, ska bli gott. Blir lite sill och potatis, tjuvstartar lite med midsommarmaten men det är ju så gott!

Äter du sill?

Kommentarer
Postat av: Madde

ja kanske, jag har lite svårt att bestämma mig om den klänningen :P



Jag är sill,tycker det är jättegott :D

2010-06-16 @ 20:14:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0