Ingen delegering idag

Datum 2010-06-17 | Tid 08:46:09
Så var det med det. Sjuksköterskan som ska ge mig delegering idag ringde och sade att hon inte kunde. Hon skulle något annat. Nu blir det den 23e istället och då hoppas jag att hon kan för annars hinner jag inte få den innan jag börjar jobba den 28e. Även om jag inte vill ha någon delegering så vill jag hellre ha det gjort än att vänta hela tiden. Egentligen skulle jag fått den igår.

På grund av detta har jag inga större planer på dagen men gör väl inte mig något egentligen.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

okej låter inget vidare ju.



men skönt sen när det är gjort (:

2010-06-17 @ 12:14:25
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Leia ♥

Vad betyder det?

2010-06-17 @ 17:31:01
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0