Kul att vara ledig en söndag - eller?

Datum 2010-06-10 | Tid 15:04:35
Blir så irriterad när jag inser hur mycket jag kommer jobba i sommar. Det är inte så roligt att den enda dagen i veckan man är ledig är en söndag. Vad finns det att göra en söndag? Samtidigt orkar man inte göra så mycket om man bara har en dag ledigt. Fast det som är värst är att jag inte kan fira Martin som fyller år mitt i sommaren för att jag jobbar. Vi brukar alltid fira den i hans föräldrars sommarstuga men jag kan inte följa med. Skit tradigt!!

Får förtränga det nu för om en stund ska jag ta tåget till Lund. Ska som sagt fira Sarah som äntligen får plocka ut sin examen!

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

okejdå (: var i skåne bor du förresten?

2010-06-10 @ 19:28:38
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0