Midsommarfirandet

Datum 2010-06-26 | Tid 08:56:20
Skulle bloggat igår men det blev inte så av någon anledning. Jag är här nu i alla fall :).

Var hos ett par kompisar igår för att fira midsommar. Var trevligt och så men jag var inte riktigt glad igår när vi åkte hem. Tyckte det blev för mycket prat om träning ( i princip hela kvällen). Martin hjälpte även Jessica att installera hennes skrivare till datorn vilket jag tyckte var helt okej men sen skulle han installera firefox istället för explorer samt att det var något annat han fixade också. Var ju inte därför vi åkte dit. Vi hade i alla fall roligt när vi var ute och gick en runda. Stannade på en lekplats så att Eliam (Jessicas son) fick leka lite. Var i och för sig inte bara han utan även jag och Jessica gungade :). Tyckte det var roligare än att dricka ;).

Hade inte kameran med så har inga bilder att bjuda på :(.

Maten vi åt igår var: Pizza!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0