Mög

Datum 2010-06-15 | Tid 23:17:20
Känner mig lite irriterad då min sista semestervecka innan jobbet drar igång försvinner. Jag måste sitta och rätta till lite i projektplanen som skrevs för ett par veckor sedan. Jag kan hålla med om ändringarna som måste göras och jag tycker att handledningen jag och min kompis fick nu var jättebra. Bara det att mycket ledighet försvinner, eftersom jag jobbar 39 av 49 dagar så vill jag ta vara på all ledig tid på bästa sätt och för mig är inte det att skriva uppsats för skolan. Måste göras för att betyget ska komma in. Är rätt trött på skolan nu men snart är det min tur att ta examen!

Nu ska jag sova, sängen kallar på mig högt och tydligt! Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

vad händer imorgon sötnos? (:

2010-06-16 @ 01:38:51
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0