Nytt hår

Datum 2010-06-07 | Tid 20:27:26
Nu har hela dagen gått. Har inte gjort något vettigt förutom att vara hos frisören. Tog ganska lång tid då vi först färgade håret sedan blekte vi slingor. När det var gjort då färgade vi slingorna kopparröda och gud ås nyggt det blev! Till slut klippte vi av halva håret nästan. Bild får ni imorgon!!

Fick mail från kursledaren om att jag och min kompis ville byta handledare när det gäller examensarbetet. Blir svårt att få en ny nu men till hösten och sedan skulle hon och den andra kursledaren titta på vår projektplan så att vi kunde lägga kursen bakom oss. Hoppas detta löser sig nu!

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

ah så kul :) du måste lägga upp bilder på håret

2010-06-07 @ 21:56:21
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0