Orphan

Datum 2010-06-03 | Tid 09:19:59
På grund av att det inte var lika fint väder i Malmö enligt min kompis så fick jag byta kläder. Det gjorde att jag inte hann med tåget jag tänkt ta men spelar inte så stor roll.

Igår såg jag en film som var riktigt bra tyckte i alla fall jag. Orphan hette den, handlar om en familj som adopterar en 9årig flicka som heter Esther. Det händer en massa saker precis där Esther är och läser man på baksidan av filmen så har de skrivit "Du kommer aldrig glömma Esther, så söt, så intelligent och så kreativ....". Kreativ kan man säga att hon är. Har ni inte sett den så gör det!



Nu är det dags att ta sig till tåget!

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh den där ska jag ta och se här i sommar. Min "skräck-filmsvän" kommer hem under hela sommaren så då gäller det att passa på. Har inte så många vänner som gillar skräckfilmer,hehe!

2010-06-03 @ 11:32:40
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så härligt med bra väder. Samma här idag, dock mer moln idag än vad det var igår. Fast jag klagar inte så länge solen är framme. :)



Har också tänkt att se den filmen, den verkar spännande! :D

2010-06-03 @ 12:38:30
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: emelie

visst är den bra? :D gillar den filmen skarpt!

2010-06-03 @ 17:00:48
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0