Redan 27 grader

Datum 2010-06-30 | Tid 07:39:04
Jag älskar sommaren med solen och värmen men det är inte mysigt när man inte kan sova för att det är för vamt. Vi har redan 27 grader i lägenheten och då är det inte så varmt där ute än. Vi hade nästan 40 grader igår här hemma. Det är för mycket även för mig. Hade man bara kunnat åka till havet så inga problem men nu jobbar jag hela tiden. Ska se om jag kan ta mig till havet i helgen då jag är ledig.

Ska försöka träna lite nu på morgonen, ikväll blir det inte av då jag måste lägga mig så fort jag kommer hem. Ska upp tidigt imorgon ju.

Ni är allt lite dåliga på att gissa i min tävling.. 14:00 avslutas den och jag kommer visa vad det var jag beställde från tvins. Gå in här och gissa!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vi hade också riktigt varmt här igår. :)

Idag är det lite svalare än så länge :)

2010-06-30 @ 11:55:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0