Sommar och sol

Datum 2010-06-03 | Tid 07:41:56
Ser ut att bli härligt väder idag. Det gillas, jag hoppas att värmen är här för att stanna. Har haft nog av gråa regniga dagar nu tycker jag.

Idag ska jag åka till Malmö och träffa Jessica, vi ska sitta och opponera en annan projektplan så måste prata ihop oss om våra åsikter. Imorgon är det examination, wihoo!! Synd inte skolan var slut efter det, har en termin kvar.

Känns som att det är dags att duscha nu då. Då det är läge att lägga av sig sina leggings så måste jag raka benen. Det är det värsta med sommaren att de måste rakas hela tiden, det orkar man inte med alltid.

Hur är vädret hos dig idag?

Kommentarer
Postat av: emma, julias mamma [foto]

om man ändå hade råd med det ;P hehe! fast så dyr va dom inte :) härligt att höra, jodå allt bra!

2010-06-03 @ 08:23:31
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0