Sorority row

Datum 2010-06-06 | Tid 08:50:41
Igår kväll såg jag på Sorority row. En thriller men jag tyckte den mest var sjuk. Det är inte okej att lura någon med att man har dödat en person.

En kille ger en tjej en tablett på festen och han tror det är någon typ av drog fast det är vanliga vitaminer. Tjejen som får tabletten låtsas bli medvetslös och killen ska ha "kul" med henne. Med hjälp av någon låtsasspya tror han att hon kommer dö. Vilket den här tjejen och hennes vänner spelar med på. De kör till ett ställe och där pratar de om de ska dumpa liket i ett stycke eller i bitar. Då de kommer fram till att liket flyter upp till ytan om där är vatten i lungorna bestämmer de sig för att stycka henne med vassa stenar. Alla går och letar men killen tar ett fälgkors från bilen och bara sticker rakt i henne. Han menar på att det inte finns någon luft kvar i lungorna. Inte så smart då tjejen inte var död från början. Sedan fortsätter filmen med att dessa personer är med om hemska saker. Denna film är en ny filmatisering av en 80tals film nämligen The house on sorority row. Filmen får 2 av 5 av mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0