24/3-2010

Datum 2010-03-24 | Tid 07:51:51
Godmorgon! Jag valde ju att sova tills jag vaknade av mig själv och som vanligt var det vid sju. Jag förstår inte varför jag aldrig kan sova längre. Det händer ungefär 3 gånger/år skulle jag tro.

Jag minns när jag varit på min systers möhippa och kom hem kvart i fem på morgonen, då trodde jag att jag skulle sova halva dagen men jag vaknade tre timmar senare och kunde inte somna om. Det slutade med att jag däckade i soffan klockan sex på kvällen sen haha.

Nu ska jag ta min bok och sätta mig i soffan för att läsa. Ska bli klar med den boken idag och förhoppningsvis hinna påbörja på en annan. På fredag gäller det!

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0