Crosstrainer

Datum 2010-03-26 | Tid 19:56:15
Har äntligen fått hem min crosstrainer nu. Blev lite jobbigt när vi var tvungna att dela den och killen som sålde den inte hade något vi kunde skruva av delarna med. Fick åka hem igen och se vad vi hade hemma. Som tur var hade Martin och vi åkte tillbaka och monterade ner den. Martin ska som vanligt alltid pilla på mina saker som jag köper, han som är galen i träning. Jag kan väl få lov att pilla först då det är min men tydligen inte.

Nu börjar snart Lets dance och jag ska byta om redo att köra gärnet.

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0