Dåligt samvete

Datum 2010-03-01 | Tid 19:56:19
Får alltid så dåligt samvete för att jag uppdaterar så dåligt. Idag beror det helt enkelt på att jag varit på praktik och imorse orkade jag inte starta upp datorn. När jag kom hem var jag så trött att jag sov en stund och sedan har pappa och min bror varit här och hämtat saker.

Imorgon blir det bättre uppdatering på morgonen då jag inte börjar förrän 12. Skönt med sovmorgon men det innebär också att jag nog inte är hemma förrän vid 21. Hoppas jag hinner hem till Desperate Housewives som börjar då.

Jag är fortfarande förkyld och min rygg gör lika ont. Förstår inte riktigt vad jag gjort. Vill bara bli frisk nu.

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0