Det går så trögt

Datum 2010-03-21 | Tid 14:48:46
Usch vad det går trögt. Förstår inte varför jag har så svårt att sätta mig och skriva det som måste skrivas. Jag har iallafall kommit igång och det känns skönt. Får skriva lite till idag och sedan lägga krut på det imorgon. Har ont i huvudet också, gör inte saken bättre.

Denna kurs är helt hopplös, jag känner inte att jag lärt mig något alls. Skönt att den är slut på fredag. Nästa kurs blir nog bättre, då har vi inte mycket i skolan men desto mer hemma. Fast då kommer vi iallafall att jobba två och två vilket jag alltid har lättare för.

Ska nog se på någon film nu och hoppas på att mitt huvud mår bättre senare så att jag kan ta tag i skrivandet då istället.

Kommentarer
Postat av: pojkenboy

Tjenare, hur är det? :)

2010-03-22 @ 17:10:40
URL: http://pojkenboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0