Göteborg

Datum 2010-03-17 | Tid 19:31:36
Var i Göteborg idag och tittade på sm i unga bagare. En kompis från gymnasiet var med och tävlade så var tvungen att åka och heja på henne. Blev tyvärr ingen placering för henne men det hade hon varit värd. De som inte kommer 1a, 2a eller 3a blir fyror. Bra tycker jag för det hade ju varit hemskt om man fått veta att man kom allra sist, på 12e plats.

Som ni säkert förstod orkade jag inte blogga imorse. Gick upp strax innan fem så. Är riktigt trött nu och skulle lätt kunna sova. Får ringa vårdcentralen imorgon och höra var min kallelse tar vägen.

Nu ska jag lägga mig framför tvn och relaxa lite innan det är dags att sova.

Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0