Klar, jag hoppas det

Datum 2010-03-22 | Tid 18:03:28
Nu tror jag att jag är klar med mitt paper. Blev ungefär fyra sidor och det får duga. Är väl inte helt nöjd med det men kan nog inte få det bättre än såhär. Just nu är jag fruktansvärt trött på allt vad skola heter så jag tror det är därför jag inte kan bättre. Ska maila in mitt paper till en kompis och be henne titta igenom. Blir väl en del justeringar men senast imorgon ska jag ha det inlämnat. Måste börja läsa på inför tentan också.

Börjar bli hungrig nu, tur att Martin då påbörjat maten. Blir potatis och purjolökssoppa idag. Ikväll blir det att bara ta det lugnt så att jag kan fokusera ordentligt imorgon. Tycker dock att jag varit duktig som suttit från halv två idag med skolan.


Kommentarer
Postat av: Johanna

okejj, jo det är jag med, längtar tills påsklovet! :p

2010-03-22 @ 18:16:06
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0