Låång dag

Datum 2010-03-10 | Tid 21:39:42
Det blev en riktigt lång dag för mig idag. Jag har bara varit hemma ungefär 40 minuter. Har med andra ord varit på praktiken i nästan 12 timmar. Skulle vara en föreläsning om hållbar utveckling på kvällen som jag helt missat. Det gör mig inget, har ju tagit en lite längre rast idag också. Dagen har annars varit lugn, inte hänt några större incidenter och det kan vara rätt så skönt.

Vad har ni gjort idag?

Ska alldeles strax gå och lägga mig, upp tidigt imorgon ju. Bara två dagar kvar, känns inte roligt.

Vi hörs någon gång imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0