Ljusparty

Datum 2010-03-27 | Tid 18:23:11
Nu är jag hemma igen. Var ett trevligt ljusparty även om det blev lite missförstånd när jag skulle bli upphämtad. Fick vänta en timme men jag dog inte. Jag beställde ett litet paket innehållandes en ljushållare och 16 votivljus. Votivljus blir flytande och flyter ut i ljushållaren. Finns i många olika dofter. Var dock ganska dyra saker men om man inte har ljus tända varje kväll så varar det länge.

Ska laga middag nu, blir flygande jakob idag. Senare ska jag på fest. Var längesedan jag festade så det ska bli roligt. Jag är verkligen inte den typen men någon gång ibland är det roligt. Nu behöver jag heller inte tänka så mycket på en massa annat.

Får se till att hjälpa Martin nu! Vi hörs

Kommentarer
Postat av: Tini

Vilken doft tog du? :)

2010-03-28 @ 15:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0