Näst sista dagen

Datum 2010-03-11 | Tid 06:09:05
Ännu en tidig morgon som jag sitter här. Näst sista dagen nu, det enda som jag tycker ska bli skönt är att kunna sova lite längre annars kommer jag sakna det jättemycket.

Barnen är så roliga kommer med roliga kommentarer hela tiden. Man kan inget annat än skratta.

Ska alldeles strax göra mig klar. Känner att det har blivit väldigt tråkiga inlägg här den senaste tiden. Dels är jag borta hela dagen så uppdateringen är inte bra. Det händer ju inte alltför mycket i mitt liv nu heller och det som händer på praktiken får jag inte berätta något om. Är sekretess på allt i princip.

Idag kommer jag nog hem tidigare än igår. Vad jag vet så ska det inte vara någon kvällskonferens så.

Vi hörs när jag är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Vad skönt ;) hittar du på en sån här dag då?

2010-03-11 @ 12:58:21
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0