Ni kommer aldrig tro mig

Datum 2010-03-04 | Tid 05:36:08
Detta jag ska skriva nu är säkert svårt att tro men det är sant. Igår gick jag och lade mig kvart i åtta på kvällen och jag somnade direkt. Sov till fem imorse. Jag är dock fortfarande trött så där är något som inte stämmer. Köpte vitaminer som innehåller myclet järn så får se om de vill hjälpa mig lite. Kan inte ha det såhär ju.

Igår efter praktiken stannade jag kvar i Lund för att shoppa lite. Hittade inte så mycket som jag trodde men det blev ett långt linne och ett par leggings. Tur man hade presentkort på Gina Tricot.

Idag är det praktik igen, känner att jag inte orkar men man måste vara där. Får se vad de säger om mig idag. Igår såg de på mig att jag inte såg pigg ut. Har bara nästa vecka där också sedan är det praktik uppehåll i ett par veckor. Ska bli skönt men samtidigt tråkigt då jag gillar att vara där.

Har inte mycket mer att berätta för er tyvärr. Jag hoppas jag blir bättre eftersom jag känner att jag inte orkar göra någonting. Det är bland annat bloggen som blir lidande och det är synd.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

det tar hårt på en att vara med barn hela dagarna ;) hehe! skönt att sova!



tack så mkt! ♥

2010-03-04 @ 08:13:53
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

Okeej men du mår bra idag? :)

2010-03-04 @ 11:55:26
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0