Nu gäller det

Datum 2010-03-26 | Tid 05:55:19
Usch, idag är det dags! Jag vill verkligen inte, känner mig nervös nu. Jag kan bara göra mitt bästa och det får jag nöja mig med. I värsta fall får jag sitta tiden ut men är inte så roligt att behöva sitta enda till klockan 12.

Ser framemot ikväll istället, ska köpa min crosstrainer då. Nu ska här hända grejer, är trött på att ha det som jag har det. Ska gå ner i vikt nu så enkelt är det.

Får väl äta något nu innan jag sticker. Vi hörs när jag kommer hem!

Håll tummarna för mig!

Kommentarer
Postat av: Grimgoth

sv:

Ja den filmen ser jag verkligen fram i mot som sagt!



Tack för kommentaren och kom gärna igen.



Rock On!

2010-03-26 @ 08:38:42
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jaså, där ser man! Det är himla märkligt vilken effekt de faktiskt har. Trodde det aldrig. :O

Och så blir det väldigt suddigt sekunderna efter att de tas av! Har du också märkt det? :P

2010-03-26 @ 09:44:15
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0