Ny dag och ny vecka

Datum 2010-03-15 | Tid 09:12:04
Då var det måndag och ny vecka igen. Tiden går i en rasande fart. Sitter fortfarande hemma hos mamma och pappa, åker hem i eftermiddag. Idag lämnade jag min systerson på förskolan. När han skulle gå in till sina kompisar sade han att han älskade mig. Hur sött var inte det!? Fick även en kram och en puss av honom. Har inte sett honom sedan jul så var riktigt roligt. Han ville inte att jag skulle gå därifrån och hade jag kunnat så hade jag stannat.

Annars idag är det dags att börja plugga. Tentan närmar sig och nästa fredag är det dags. Ska även ha lämnat in ett paper då. Fem sidor är inte mycket att skriva så det gör jag i helgen. Fullt upp med andra ord.

Vi hörs när jag kommer hem igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0