Obehagligt

Datum 2010-03-20 | Tid 08:53:19
Blev aldrig att jag bloggade igår när jag kom hem. Var rätt trött och ganska uppskakad av en händelse som hände på tåget från Helsingborg. Ska berätta vad som hände.

Jag hade nästan precis satt mig på tåget och in kommer en man inspringande och lägger sig ner på golvet. Han har en jättekonstig blick och verkligen bara stirrar. Sedan håller han på och gör en massa rörelser på golvet. Kan inte förklara hur han gör för det såg jättekonstigt ut. Det värsta är när han sätter sig så gör han det bredvid mig. Även när han satt höll han på med konstiga saker. När en tågvärd kommer fram och frågar om han är okej såäger han bara "jag tror det". Det visade sig att han inte hade någon biljett eller pengar till det heller. Han fick hoppa av i Ramlösa.

Jag har nog aldrig blivit så rädd förr. Jag visste ju inte vad han var för en typ och vad det var som hände med honom. En kille som satt på andra sidan gången frågade om jag var okej för han märkte nog att jag blev rädd. Den här killen trodde att han hade någon pistol på sig eller liknande eftersom han lade sig ner på golvet. Skitäckligt!

Kunde inte sluta tänka på det igår. Jag tror att den mannen var påverkad av något, har aldrig sett något liknande.

Nåja, hade en trevlig dag med Martina iallafall. Vi sjöng singstar och pratade en massa. Åt tacopaj, mums! Vi har kommit fram till att vi på något konstigt sätt dras till konstiga människor. Varför är det så? Vi får väl försöka undvika dem på något sätt.

Idag ska jag ta det lugnt och kanske plugga lite annars börjar jag imorgon. Har varit iväg alla dagar denna vecka så behöver nog bara vara hemma och göra ingenting.

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

förhoppningsvis men det är bra drygt att räkna på allt man äter :/ huua det var drygare än jag trodde men jag ska klara det :D

2010-03-20 @ 09:10:52
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Madde

Nemen usch vilken obehaglig människa :/



Det är så jäkla trist när man knappt vet vad tentan kommer handla om, hoppas att det går bra ändå tjejen. Kramar

2010-03-20 @ 10:39:27
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan meddela att personen vid senare tillfälle omhändertogs och hämtades av polis, då han senare befann sig på ett annat tåg.

2010-03-20 @ 13:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0