Redovisning

Datum 2010-03-18 | Tid 07:42:42
Idag är det dags för redovisning av vårt föräldramöte vi lagt upp. Jag ser inte framemot det men det måste göras. Enligt schemat slutar jag 13 men verkar konstigt då vår lärare inte får någon lunch eftersom hans nästa klass börjar en kvart senare. Jag hoppas vi slutar 12. Förstår heller inte varför vår klass har en timme mer tid än de andra klasserna.

Ska leta efter ett par nya stövlar idag. De jag har läcker in vatten som en svamp. Jag hoppas jag hittar ett par snygga för ett rimligt pris här i Eslöv.

Sitter och äter frukost just nu. Nudlar blev det idag, inte den bästa frukosten kanske men ändå.

Vi hörs lite senare idag!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja verkligen, jag tyckte det inte alls var länge sen jag fick henne :O och nu går hon snart! tiden går alldeles för fort =/

2010-03-18 @ 08:58:30
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0