Regn och ännu mera regn

Datum 2010-03-27 | Tid 11:01:08
Nu regnar det igen. Jättetråkigt verkligen, inatt regnade det så mycket att jag valde att använda öronproppar. Har jättesvårt för att sova när det regnar så mycket. Mamma skrattade bara åt mig när jag berättade det för henne.

Denna dag bjuder på en tur till Hässleholm. Ska till en kompis som har ljusparty. Får se om jag köper något eller inte, ljus är ju mysigt men passar kanske bättre på hösten. Förvisso kommer ju hösten detta året också.

Tränade 20 min på vrosstrinern. Det var ganska jobbigt. Körde ett program där de varierade motståndet vid varje 0.5km intervall. Tufft säger jag bara.

Nu ska jag gå och duscha så jag har det gjort.

Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Okej.

Kör du ofta på crosstrainern`?

2010-03-27 @ 11:33:57
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Anna

Öronproppar är klockrent. Sover själv jämt med öronproppar. Så skönt att plugga in dem i öronen och höra hur omvärlden stängs ute. Man slipper höra alla störande ljud och sover mycket bättre. Alla borde verkligen testa att sova med öronproppar.

2010-03-29 @ 16:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0