Relevant? Inte alls

Datum 2010-03-25 | Tid 19:17:43
Äntligen hemma! Har varit en rätt jobbig dag känner jag. Gick väl inte jättebra att plugga men vi gjorde vårt bästa. Böckerna känns inte alls relevanta om man tittar på kursmålen. Samtidigt var vi riktigt trötta. Jag gör så gott jag kan imorgon och hoppas på det bästa.

Kom hem för drygt en timme sedan, ätit lite kycklingsallad och nu tar jag det bara lugnt. Ska kolla igenom lite till i böckerna så att vissa saker verkligen sitter. Blir att lägga sig tidigt ikväll, tentan börjar 8.15.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0