Rent och snyggt i garderoben igen

Datum 2010-03-31 | Tid 16:40:28
Ojdå, har visst inte blivit någon bra uppdatering idag. Känns som att denna dag har gått hur fort som helst. Gick upp vid åtta imorse så lite senare än vanligt. Tränade 20 min på crosstrainern och sedan såg jag lite på tv samtidgt som jag åt frukost.

Skulle tvätta vid 12 så halva dagen har gått åt till det. Är äntligen klara vilket innebär att jag har en massa snygga rena kläder. Har ätit lite middag också.

Fick ett samtal från mitt sommarjobb jag var på förra året. Jag hade bestämt mig för att inte jobba där denna sommar men eftersom jag inte fått något annat jobb så är det lika bra att vara där. Sade dock till om att jag inte ville ha 100% tjänst och heller inte under lika många veckor. Har även svårt för att ta mig dit på helgen om jag jobbar dag så bad om kväll då. Får se vad de kan få ihop till mig. Det bästa hade varit 70% tjänst tre dagar i veckan i fyra-fem veckor. Jag hoppas jag blir nöjd över schemat iallafall.

Idag är det mulet och trist ute, igår var det soligt och fint. Tycker det kunde vara sol varje dag. Antar att man inte kan få allt här i världen.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja gud Paris var verkligen helt underbart. Jag älskar den stan, ville inte åka hem faktiskt! Hur är det med dig då? Ser att du varit duktig och fått lite gjort idag. Kram

2010-03-31 @ 16:59:19
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Erika

Alltid skönt när man städat =)

2010-03-31 @ 21:09:11
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

åh gud va skönt! jag är så less på snön nu skulle göra vad som helst för lite sol och värme :) allt bra med dig? :)

2010-03-31 @ 21:51:53
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0