Rondellnördar

Datum 2010-03-14 | Tid 07:02:38
Igår skulle vi ju till Ikea som ligger i Malmö men kartan vi hade stämde nog inte riktigt. Där stod det att man skulle svänga mot Trelleborg så det gjorde vi. Efter att ha kört på en liten mysig väg ett bra tag börjar vi inse att det inte är rätt. Vi hann nämligen fram till Trelleborgs kommun. Vi svänger av mot Malmö och kör igenom Östra Grevie innan vi kommer rätt på det. Jag tror inte ni behöver fråga om vårt lokalsinne haha. När vi skulle hem igen lyckas vi också köra fel. Än en gång kör vi på en mysig liten väg men längs motorvägen denna gång. Var bara det att vi körde den vägen på fel håll. Tror ni inte att vi lyckas köra fel när vi skulle hem till Eslöv igen!? Tur att rondeller finns där det är lätt att vända. Vet inte hur många rondeller vi åkt i igår men att vi är rondellnördar råder det inget tvivel om.



Vi hade en rolig dag igår, fast vi köpte inget på Ikea. Såg sedan melodifestivalen med mamma och hennes kompis. Tycker det är svårt att säga om rätt låt vann för där fanns många bra. Nu hoppas jag att det går bättre för oss i Norge än vad det gjort de senaste åren.

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag tycker också låten vad bra men det är väldigt svårt att säga om den kommer klara sig bra i eurovision, känns nästan som att det inte spelar någon roll vad vi skickar för bidrag för det går ändå så dåligt :/ Kram

2010-03-14 @ 11:38:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0