Sömntuta

Datum 2010-03-12 | Tid 06:23:26
Har egentligen inte så mycket att skriva känner jag. Har inte hänt alls mycket sedan igårkväll. Igår gick jag och lade mig åtta och somnade direkt. Vaknade lite senare på kvällen av att martin lös med en ficklampa i ansiktet på mig. Han letade efter en tröja. Somnade om ganska snabbt och vaknade nu imorse klockan fem. Jag förstår inte hur jag kan sova så många timmar och ändå känna mig trött. Hoppas att kallelsen kommer snart.

Nu måste jag verkligen göra mig iordning. Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Malin, 21 år & Gravid

jag slappade bara igår kollade på film och tog det lugnt :) hehe vad händer idag, fredagsmys ! :P

2010-03-12 @ 11:40:02
URL: http://mammaflikkan.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Haha, så snällt att lysa med ficklampa sådär :D

2010-03-12 @ 11:45:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0