Söndag

Datum 2010-03-07 | Tid 07:30:33
Söndag idag, sista dagen på helgen vilket är lite tråkigt. Idag ska vi hem till mamma och pappa för vår katt Milly som bor där har skadat sig. Vi ska se hur allvarligt det är och sedan planera upp vilken dag vi ska ta henne till veterinären. Är så svårt eftersom jag har praktik och måste vara där. Fast allt brukar lösa sig och det gör det nog även denna gång.

Vet inte mer som händer denna helg. Blir väl att planera upp inför veckan.

Nu är alla bidrag inför finalen klara i melodifestivalen. Jag har fått en del favoriter faktiskt så vi får se hur det går nästa lördag. Jag hoppas verkligen att den som vinner slår igenom lite bättre i Eurovision så vi slipper kvala in nästa år.

Verkar bli fint väder idag också. Underbart tycker jag!

Idag fyller Salsa ett år. Hon får väl ha en extra godisbit bara för det :).






Vi hörs senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Så härligt med såna känslor! :D



Fast mindre härligt med stackars missen =/

2010-03-07 @ 10:34:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

jotack den var bra (: vad gör du idag?

2010-03-07 @ 16:21:46
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0