Sortera och slänga ut

Datum 2010-03-31 | Tid 22:19:00
Vilken effektiv dag jag haft. Som jag skrev i tidigare inlägg bestod halva dagen av att tvätta. Nu ikväll har vi vikt tvätten och jag har sorterat mina kläder. Jag insåg ganska snabbt att jag inte skulle få plats med alla mina kläder i min byrå som bara består av tre lådor. Bara att kasta ut allt och titta igenom, slängde ganska mycket. Det var mycket slitna kläder och sådant jag inte använt sedan gymnasiet eller högstadiet. Tog sedan ett tag med garderoben inne i sovrummet. Även där fanns mycket som kunde kastas. Möblerade även om där inne så att mina kläder skulle kunna få bättre plats. Nu har jag så mycket rena kläder att kag får beslutsångest om vad jag ska ha på mig i påsk.

Snart ska jag gå och lägga mig. Är trött och ska ju till läkaren imorgon, måste hinna lite saker innan det är dags.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

härligt! jodå bara bra :) haft en bra dag? kram

2010-03-31 @ 23:18:42
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0