Städdag

Datum 2010-03-29 | Tid 09:02:45
Godmorgon! Hoppas alla sovit gott? Själv vaknade jag av att Nova lekte med mina fötter. Hon är lite speciell den där katten. När jag började prata med henne kom hon upp och lade sig i fåtöljen bredvid och skulle bli klappad. När jag slutade klappa henne mjauade hon på mig att jag skulle fortsätta.

Idag ska jag städa hade jag tänkt iallafall. Även tvätten behöver vikas och så får vi nog boka tvättid till imorgon. Skulle nästan skriva att jag skulle plugga också men det behöver jag ju inte. Känns fortfarande lite ovant att inte ha någon skola på ett tag.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0