Stolt

Datum 2010-03-09 | Tid 19:11:21
Tiden går verkligen fort. Det är redan kväll, kändes som att jag var på praktiken precis och ändå slutade jag där klockan tre.

Idag fick jag en fråga som jag blev glad över och det var om jag satt upp mig på vikarielistan. En i personalen tyckte att jag kunde göra det om jag ville eftersom det är ont om vikarier. Det är ju även skönt att få in någon som varit i verksamheten och vet hur det fungerar. Detta kanske är lite löjligt men jag kände mig stolt. Stolt över att bli tillfrågad. Kan känna lite att om inte de varit nöjda med mig så hade de aldrig sagt något.

Höll även i hela morgonsamligen själv idag. Det gick bra, barnen höll sig lugna och jag klarade av allt utan att glömma något. Får se hur det går imorgon.

Ikväll är det Desperate housewives 21:00 på kanal 5. Missa inte!

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack tjejen. Yes ikväll är det äntligen housewifes och jag är också bänkad :) kramar

2010-03-09 @ 20:29:53
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0