Underbara fredag

Datum 2010-03-19 | Tid 08:08:37
Underbara fredag. Jag gillar fredagar av den enkla anledningen att jag vet att jag har två dagar då jag definitivt inte behöver åka in till skolan. Fast jag måste plugga hela helgen. Ska skriva ett paper på max fem sidor och sedan tentaplugga. Tror nog att jag kan få klart mitt paper imorgon om jag bara är effektiv. Max fem sidor är inte mycket alls att skriva. Ska iallafall försöka få ihop tre-fyra sidor.

Idag ska jag åka till en kompis. Väldigt trevligt tycker jag då det var längesedan vi sågs. Får väl se lite vad vi hittar på men jag ska ta med mitt playstation så antagligen blir det lite singstar.

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Madde

Jajamensan, vi har tenta i kvalitativ metodteori, och ja det är lika tråkigt som det låter :p haha! Vad har ni tenta i?



Idag har jag inte mycket planer alls. Jag tror att det blir ett gympass om en liten stund och sen kanske jag ska plugga lite. Vi får se. Kramar

2010-03-19 @ 12:27:49
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Jo, jag vet. Min moster har en crosstrainer, och man blir ju helt slut på nolltid :O

2010-03-19 @ 18:41:03
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0